Zadano, učinjeno. Učenici ŠUDIGO-a uspješno su dizajnirali vizuale za božićni program tvrtke Unilever.

Njih ćete krajem godine pronaći na prodajnim mjestima diljem Hrvatske, Slovenije i BiH. UnileverXMAS izradili su za Unilever brandove Axe, Dove, Rexona, Dove Man Care. Bio je to zadatak koji su izradili kroz projekt DOT koji provodi grafički studio Feel Art u suradnji s Unileverom i Hrvatskom gospodarskom komorom, Županijskom komorom Krapina. Partner na projektu je i Krapinsko – zagorska županija.

Ulazak u poslovni svijet

DOT je nakon uspješnog dizajna otvorio ŠUDIGO-u vrata u poslovni svijet grafičkog oblikovanja za velike kompanije. Omogućio je učenicima upoznavanje s procesom dizajna materijala, pripreme za tisak te tisak grafičkih rješenja. Šudigovci su za Unilever brandove izradili Key vizuale za božićnu kampanju: vizuale za stalak, gondolu (DM), shelfliner, paletni omotač i wobbler.

Kroz projekt DOT napravljeni su vizuali za kampanju UnileverXMAS

– Naš ŠUDIGO aktivan je sudionik brojnih društvenih događanja u županiji i gdje god se pojave jamac su kvalitete i originalnosti. Županija je s veseljem postala dio ovog projekta koji povezuje srednjoškolsko obrazovanja i poslovni svijet. Projekt DOT povezuje naš Poduzetnički inkubator, tvrtku koja je u njemu, njihove suradnike i učenike koji će danas-sutra stupiti u poslovni svijet. Ovo je izvanredna prilika za učenike i nadam se da će se ovakvi projekti nastaviti jer oni su dobrobit i za vas i za cijelu društvenu zajednicu – istaknula je zamjenica župana Jasna Petek na dodjeli nagrada za tri najbolja rješenja, a  ponudila ga je učenica Ela Štefek.

‘Ajmo si dati šansu’

Na natjecanje u DOT projektu pristiglo je više od 40 prijava učenika ŠUDIGO-a. U finale su ušla četiri najbolja rješenja, koja su učenici prezentirali u sjedištu kompanije Unilever Hrvatska. Drugu nagradu osvojila je učenica Lea Novak, a dvije treće Rea Herceg i Jana Kapusta.

Anđelko Švaljek rekao je da je posao izvan Hrvatske uglavnom na baušteli ili u kafiću, pa si prvo trebamo barem dati šansu za ostanak u domovini

– Drago nam je da možemo sudjelovati u projektu koji je svojevrstan nastavak naše kampanje ‘Potražimo zanimanje u Krapinsko – zagorskoj županiji’. Želimo mladim ljudima pokazati perspektivu i dokazati da svoje ideje, talente i snove barem pokušaju realizirati u strukama za koje se obrazuju. Nikada nije kasno potražiti radno mjesto vani, a vrlo često to bude bauštela, rad u kafiću. Ali ajmo prvo svi dati sebi šansu i pokušati ovdje napraviti ono o čemu sanjamo i za što se školujemo – poručio je na dodjeli nagrada Anđelko Švaljek, predsjednik HGK Krapina.