Prijeđu na dan 100 km, Županija im uručila nova vozila

Tri nova vozila i 18 prijenosnih računala predana su na korištenje patronažnim sestrama Doma zdravlja Varaždinske županije.

One svakodnevno po cijeloj županiji obilaze korisnike svih generacija, od novorođenčadi i trudnica do osoba treće životne dobi. Ključeve novih vozila su patronažnim sestrama uručili župan Anđelko Stričak i ravnatelj Doma zdravlja Varaždinske županije dr. Jurica Veronek.

Briga o 5100 korisnika

Vrijednost vozila nakon provedenog postupka javne nabave iznosi 45.324,69 eura, a koristit će ih patronažne sestre na lokacijama Doma zdravlja u Ivancu, Ludbregu i Novome Marofu. Obavljena je i primopredaja prijenosnih računala, koja su baš kao i vozila patronažnim sestrama osnovno sredstvo za rad.

– U Domu zdravlja Varaždinske županije radi 35 patronažnih sestara i svaka vodi brigu o oko 5100 korisnika. Sada smo im predali tri nova vozila, dok su lani nabavljena dva, što će im značajno olakšati svakodnevni posao. Uz to smo sada nabavili 18 novih prijenosnih računala vrijednih 11.115 eura. Budući da ih je lani nabavljeno 17, sada će sve naše patronažne sestre raspolagati s novim računalima, što će im također pomoći u radu – rekao je na primopredaji župan Anđelko Stričak.

Foto: Varaždinska županija

Dodao je da je od 2021., u vrijeme njegova mandata, u županijski Dom zdravlja uloženo oko 1,5 milijun eura i to ne samo u obnovu zgrada nego i za nabavu opreme, za specijalizacije i edukacije.

Ključeve vozila primila je i patronažna sestra Valerija Kutnjak, koja ima 26 godina radnog staža u ovoj djelatnosti.

– Zahvaljujući Županiji i korisnici brdovitog dijela, područja Klenovnika, Donje Voće i Ivanca gdje radim, imaju potpunu zdravstvenu zaštitu. U našu skrb ulazi cijela obitelj, od trudnica, rodilja i novorođenčadi do starijih bolesnika – rekla je Valerija Kutnjak.

Ravnatelj dr. Jurica Veronek istaknuo je da svaka patronažna sestra u gradskoj sredini dnevno vozilom prijeđe 20-ak kilometara, a one u ruralnim sredinama i do 100 kilometara dnevno.

– Nastojimo ravnomjerno ulagati u sve naše djelatnosti i brinuti o svim djelatnicima kako bi i oni bili zadovoljni, a to se onda reflektira na zadovoljstvo naših korisnika, odnosno pacijenata – rekao je dr. Veronek.