Decentralizacija hrvatske umjetnosti nit je vodilja emisije KolibriS, urednice i voditeljice Sonje Švec Španjol.

Nakon vrlo uspješne 1. sezone, 29. rujna nastavlja se 2. sezona Emisije o kulturi i umjetnosti, KolibriS. Emisija se emitira srijedom od 20 sati na YouTube kanalu. U ovoj sezoni urednica i voditeljica Sonja Švec Španjol, diplomirana povjesničarka umjetnosti i slovakistkinja, diplomirana muzeologinja i nezavisna kustosica, odlučila je otvoriti vrata studija pa poziva zainteresirane umjetnice, umjetnike, djelatnice i djelatnike u kulturi, koji žele gostovati u emisiji, da se jave na otvoreni poziv za gostovanje.

Umjetnost je diljem Hrvatske

Emisija je osmišljena je kao razgovor tijekom kojeg se predstavlja samostalno umjetničko djelovanje gosta, ali ujedno i obrađuju ključne teme poput nezavisnog djelovanja, percepcije i valorizacije umjetnosti u javnosti, te važnosti umjetnosti u životu pojedinca.

Ono što KolibriS razlikuje od ostalih emisija o kulturi i umjetnosti je to što Sonja ne favorizira isključivo u javnosti već eksponirane umjetnike. Naprotiv, zalaže se za decentralizaciju hrvatske umjetnosti.

– U emisji želim ugostiti umjetnike i djelatnike u kulturi iz cijele zemlje kako bih ukazala na kvalitetne pojedince i projekte koji djeluju i koji se odvijaju diljem Hrvatske – kaže Švec Španjol.

Predstavite svoju umjetnost!

Zato, ukoliko smatrate emisiju KolibriS kvalitetnim formatom unutar kojeg biste mogli predstaviti svoje umjetničko djelovanje pošaljite prijavu na e-mail emisijakolibris@gmail.com. U prijavi na poziv morate napisati ime, prezime, godinu i mjesto rođenja, kontakt telefon i email adresu, profesionalni životopis s naglaskom na umjetničko djelovanje i djelovanju u kulturi uz dosadašnja postignuća, link na internetsku stranicu i profile na društvenim mrežama gdje se može vidjeti vaše profesionalno umjetničko djelovanje.

Ukoliko nemate vlastitu internetsku stranicu pošaljite minimalno 15 do 20 fotografija radova iz dosadašnjeg opusa ili porfolio radova (za likovne umjetnike), linkovi na video spotove, koncerte, nastupe, izvedbe (za izvedbene umjetnike), a ostali autori trebaju poslati listu publiciranih djela i aktivnosti, reference i materijale iz kojih se može steći dojam dosadašnjeg djelovanja.

Poziv je otvoren do 1. listopada, a sve propozicije i detalje možete pročitati OVDJE.