Predavanje kroz primjere iz svijeta košarke otkriva motivacijske faktore, psihološke, sociološke, samopoimanja, koji mogu utjecati na odluku navijača da dođu na utakmici.

Ulaz slobodan

Ono govori i o tome kako prisutnost navijača na tribinama utječe na aktivnosti sportskog marketinga. Namijenjeno je svim ljubiteljima magične igre pod obručima. Klubovima, sportašima, navijačima, kao i znanstvenoj, stručnoj i općoj javnosti te studentima društvenih znanosti, ekonomije i kineziologije.

Dođite, povedite nekoga i proslijedite poziv i drugima!

Predavanje traje 45 minuta, a ulaz je slobodan.

Predavanje će održati Zvonimir Roža, specijalist marketinških strategija i taktika. Specijalizirao je na temi ‘Strategijski marketing plan’ na Sveučilištu Libertas u Zagrebu. Ekspert je i predavač marketinga koji u svom radu ujedinjuje strast, inovativnost i marketing.

Prethodni članakTri budale u Zabok Zagorcima donose bocu. Ali, Bocu istine
Sljedeći članakZlatne ruke Monike: Haljine za Miss Zagreba dizajnirane su u Zagorju