Zbog ispitivanja novih uređaja za osiguranje željezničko – cestovnih prijelaza signalizacija i ‘rampe’ ne rade na prijelazima Pere Devčića, Pojatno, Kupljenovo, Žeinci i Lug.
Kako su izvijestili iz HŽ Infrastrukture, tako će biti do sredine siječnja 2022., sve dok Agencija za sigurnost željezničkog prometa ne odobri probni rad novih uređaja.
Kašnjenja i do 25 minuta
Ispitivanje novih uređaja provodi se u sklopu projekta modernizacije i elektrifikacije pruge Zaprešić – Zabok. Trenutno su iz rada isključeni postojeći uređaji osiguranja ŽCP-ova Pere Devčića, Pojatno, Kupljenovo i Žeinci na dionici pruge Zaprešić – Zabok te ŽCP Lug, koji se nalazi između kolodvora Zabok i rasputnice Hum Lug.
– Do puštanja u rad novih uređaja osiguranja željezničko-cestovnih prijelaza strojovođa je obvezan prije prijelaza zaustaviti vlak i nakon što se uvjeri da sudionici cestovnog prometa ne prelaze preko prijelaza nastaviti vožnju brzinom do najviše 10 kilometara na sat, dok čelo vlaka ne prijeđe preko prijelaza te nakon toga nastaviti vožnju najvećom dopuštenom brzinom – pojašnjavaju u HŽ Infrastrukturama.
Zbog buke ipak manje od 120 km/h
Osim toga, trenutno su na dionici Zaprešić – Zabok na snazi lagane vožnje, a službeno mjesto Novi Dvori ima privremeni status stajališta, pa križanja vlakova u Novim Dvorima nisu moguća.
– Zato se na dionici Zaprešić – Zabok očekuju kašnjenja vlakova od 10 do 25 minuta, zbog čega se ispričavamo putnicima i molimo ih za razumijevanje – poručuju iz HŽ-a,
Prije nego što Agencija za sigurnost željezničkog prometa odobri puštanje pruge Zaprešić – Zabok u uporabu, prometom će se upravljati prema uvjetima koje odobri Agencija. Nakon dobivanja odobrenja Agencije za sigurnost željezničkog prometa i uporabne dozvole vlakovi će prometovati brzinom od 120 km/h, osim na dijelovima pruge na kojima mjerenja buke pokažu da treba smanjiti brzinu, dodali su.