Idejno rješenje je gotovo. Donosimo vam vizualizaciju Parka Milana Prpića i Trga Ksavera Šandora Gjalskog. Tako bi trebali izgledati u skoroj budućnosti.
No, ta budućnost neće započeti iduće, 2022. godine. Grad Zabok u svom proračunu još nije predvidio trošak za realizaciju ovih projekata. U njih se planira krenuti 2023. No, doznajemo u Gradu, ukoliko se otvori neki natječaj na koji bi se mogli javiti i povući novac, s projektima se može krenuti i ranije.
Park Milana Prpića
Zbog izgradnje biciklističkog mosta preko Parka Milana Prpića u javnosti je bilo dosta prijepora. Građani su bili nezadovoljni zbog devastacije, osobito zbog rušenja drveća. Već tada je Nenad Miletić, pročelnik Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo i javne potrebe, demantirao da će park biti devastiran.
– Naprotiv, po završetku izgradnje biciklističkog mosta park ćemo proširiti, dodatno zasaditi drveće i zelenilo, imat će više sprava i bit će i veći i ljepši – rekao nam je Miletić u lipnju.
Idejno rješenje to i potvrđuje. Rekonstrukcijom i obnovom parka on će biti veći, opremljeniji, a dodatnom sadnjom drveća i biljaka i zeleniji nego li je sada. Idejno rješenje za Park Milana Prpića napravio je arhitekt Dinko Peračić iz Studija ARP, koji je zaslužan i za uređenje zabočkog Parka Dragutina Domjanića.
Trg Ksavera Šandora Gjalskog
Autor idejnog rješenja za Trg Ksavera Šandora Gjalskog je Arhitektonski studio MVA. Na novom trgu bi trebala biti i fontana s česmom te urbana oprema i klupe zamišljene kao betonski elementi s dodanim plohama naslona od savijenog metala.
Uz ulaz u prostor tržnice planirano se postaviti čelična pergola koja će natkrivati terase ugostiteljskih objekata. Trg će biti u potpunosti prilagođen osobama s invaliditetom i onima smanjene pokretljivosti.Prema projektu, prometnice koja povezuje Ulicu Matije Gupca i ulicu koja prolazi uz Blok kolodvor i željezničku stanicu više neće biti. Nova regulacija prometa kroz centar Zaboka trebala bi biti jednosmjerna, od Doma obrtnika do Parka Milana Prpića i tamošnjeg pružnog prijelaza. Bilo bi to jednosmjerno kruženje, gdje bi jedna traka bila za motorna vozila, a druga za bicikliste.