Na staroj zagorskoj u šest mjeseci snimljeno 3000 prekršaja

Prekršaji se odnose na prekoračenje dozvoljene brzine i snimljeni su kamerama za nadzor prometa.

Zbog učestalih prometnih nesreća na zagorskoj magistrali, državnoj cesti D1, na relaciji od Mokrica do Zaprešića, zagorski župan Željko Kolar inicirao je sastanak o povećanju sigurnosti na staroj zagorskoj. U utorak su iza zatvorenih vrata o tome raspravljali čelnici Krapinsko-zagorske i Zagrebačke županije, (grado)načelnici zagorskih gradova i općina, Zaboka, Oroslavja, Velikog Trgovišća, Bistre, Jakovlja i Luke s Ministarstvom prometa, Hrvatskih cesta i policije.

Cesta je dobra, krše se propisi

Složili su se da je za većinu prometnih nesreća, pa i onih s poginulim ljudima, kriva ljudska nepažnja, odnosno nepridržavanje prometnih propisa, uglavnom brzina i nepropisno pretjecanje.

– Analizirali smo postojeće stanje na dionici državne ceste D1 i što bismo mogli napraviti kako bi ova dionica bila što sigurnija za prometovanje. Nažalost, u posljednje vrijeme su se dogodile dvije teške prometne nesreće u kojima je četvero ljudi izgubilo život. Isto tako treba konstatirati da su se nesreće dogodile isključivo nepažnjom i pogreškom sudionika u prometu, na te je tragedije utjecao ljudski faktor – komentirao je nakon sastanka župan Željko Kolar.

Sa sastanka o povećanju sigurnosti na staroj zagorskoj

Na sastanku je, doznajemo, policija iznijela podatak prema kojem je u šest mjeseci, temeljem snimaka s kamera za nadzor prometa, izdano oko 3000 prekršajnih naloga i to zbog nedozvoljene brzine. Utvrđeno je i da je stara zagorska u vrlo dobrom stanju, osobito na području Zagrebačke županije, dok je na području Krapinsko-zagorske nešto lošija. No broj nesreća upravo je veći na području magistrale u Zagrebačkoj županiji, tamo gdje je kvaliteta ceste bolja. I iz Hrvatskih cesta su potvrdili da se D1 redovito održava i da su  tehnički elementi zadovoljavajući. Radi povećanja dodatne sigurnosti u tijeku su pripreme za sanaciju kritičnih dijelova i rekonstrukciju raskrižja. Na dan starom zagorskom prođe od 11.000 do čak 18.000 vozila, od čega je 10 posto teretnih.

Nakon sastanka je najavljena i rekonstrukcija šest kilometara dionice stare zagorske u Krapinsko-zagorskoj županiji. Iz Hrvatskih cesta nisu precizirali kada bi ti radovi trebali početi. Tada će, čini se, najviše stradati Veliko Trgovišće jer bi se u vrijeme radova sav promet preusmjeravao na lokalnu cestu.

Prethodni članakKomunalno Zabok poništit će natječaj za direktora?
Sljedeći članakHeligonka ponovno odjekivala Petrovom Gorom